Selasa, 5 Julai 2011

Daging Masak Merah la plokkkkkkkkkkkkk

Hari ni mood masak datang ler. mungkin sebab pose tu rase nak makan yang sedap2 jer.... tibe2 jer rase nak makan daging masak merah untuk berbuke... yelah klu kat kdai menu tu ler pebret aku...tapi sepanjang hidup aku x pernah lagi try masak lauk tu.... hari ni sebab nak mkn sangat terpakse la aku belek2 resepi. klu huby ade kat umah cnfirm aku suh beli kat kedai jer.... he3. dah belek2 tu tjumpe la resepi nyer... rupenyer x ler sush pun care nk buat.... klu ku tau dah lme aku buat sndri...dengan semangat yang waja aku pun masak la daging masak merah dan inilah hasilnyer.... wpun x seindah rupe cam kat kedai tapi rsenyer tetap sme. sedaaappppp.............he3. puji diri sndri la plok.... x kisah la aslkan ape yang aku tingin nk mkn dah dapat.
 

1 ulasan:

harnida berkata...

napok pun cam sedappp tu...dah jadi bini org pasti kene pandai masak...